روف گاردن در سنندج – قیمت و نحوه خرید از تیم دارسان + قیمت 1401

روف گاردن در سنندج

امروزه با پیشرفت و افزایش خلاقیت‌های مدرن در معماری، سبب ایجاد بهینه و حداکثری از تمامی فضاهای موجود در خانه از پشت بام تا زیر زمین خانه می‌شوند. پشت بام یکی از بزرگ‌ترین فضاهای موجود در هر ساختمانی است.

روف گاردن

روف گاردن در سنندج

احداث و ساخت یک روف گاردن روی پشت بام ساختمان می‌تواند از جمله مزایاهای بسیاری را به دنبال داشته باشد. طراحی و ایجاد روف گاردن در سنندج در سال‌های اخیر یکی از پروژه‌هایی است که توسط صاحبان و مالکان خانه‌ها و ساختمان‌های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

پادکست : خلاصه ای از مقاله روف گاردن در سنندج

 

 

 

روف گاردن

روف گاردن سنندج

اجرای روف گادرن در سنندج شامل ایجاد فضاهای سبز و قرار دادن پوشش گیاهی سبز در پشت بام است. روف گاردن در سنندج دارای انواع مختلفی است که بر اساس نوع و میزان عمق آنها نیز پوشش‌های گیاهی متفاوتی در طراحی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

اجرای روف گاردن در سنندج

شرکت‌های طراحی و اجرای مختلفی در شهر سنندج اقدام به طراحی و اجرای روف گاردن در مقیاس‌های مختلفی می‌نمایند. شرکت طراحی دارسان یکی از برترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های طراحی و اجرای روف گاردن در سنندج است که می‌توانید طرح دلخواه خود را با آنها به واقعیت تبدیل کنید.

اجرای روف گاردن در سنندج

اجرای روف گاردن در سنندج

شرکت دارسان با برخورداری از تیمی باتجربه و مجرب در زمینه اجرای روف گاردن‌های مدرن با ارائه صدها نمونه کار مختلف می‌توانند در تصمیم و انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کنند. دارسان صفر تا صد روف گادرن را برای شما انجام خواهند داد و تا پایان کار طبق سلیقه شما با مشاوره‌های رایگان، فناوری‌های نوین و متریال با کیفیت و عایق بندی شده همراه شما خواهند بود.

روف گاردن در سنندج

بام سبز در سندج

با اجرای روف گاردن توسط تیم حرفه‌ای و پر انرژی دارسان امنیت و کیفیت را با هم تجربه خواهید کرد.

همچنین دارسان با برنامه ریزی دقیق با هدف کسب رضایت از مشتریان خود تمامی پروژه‌های شما را در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام خواهند رساند.

قیمت روف گاردن در سنندج

اجرای روف گادرن‌ها بنابر نوع آنها می‌توانند نیازمند مواد و مصالح مختلفی در مقیاس‌های متفاوتی نیز باشند. به همین دلیل قیت هر کدام از آنها بنابر شرایط و طراحی اجرا شده برای شما می‌تواند مختلف باشد. نوسانات موجود در بازرا، وجود افراد سودجو و مهم‌تر از همه واردات قطعات و مصالح‌های خارج از کشور بر قیمت روز این باغ‌های مینیاتوری تأثیر می‌گذارند.

روف گاردن

روف گاردن در سنندج

قیمت روف گادرن در سنندج می‌تواند براساس و طبق معیارهای مختلفی تعیین شود.

قیمت روف گاردن در سنندج

قیمت روف گاردن در سنندج

از جمله مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت روف گاردن در سنندج عبارتند از:

  • میزان متراژ و مساحت پشت بام شما، هرچه وسعت روف گاردن بیشتر باشد قاعدتاً هزینه‌های شما نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع طراحی اجرا شده برای روف گادرن شما. طبق انواع مختلف روف گادرن‌ها هر کدان از آنها به میزان مشخصی مصالح و مواد مختلفی نیاز دارند که قیمت‌های هر کدام نیز متفاوت هستند. همچنین نوع طراحی و گزینه‌های اجرایی برای روف گادرن شما می‌تواند با یک روف گاردن با همان مساحت متفاوت باشد که بازهم قیمت نهایی را افزایش خواهد داد.
  • دستمزد اجرا و طراحی روف گاردن توسط شرکت اجرا کننده. این گزینه می‌تواند یکی از تأثیر گذارترین عامل‌ها در قیمت‌های شما برای ساخت یک بام سبز یا  روف گاردن در سنندج باشد. شرکت دارسان با ارائه قیمت‌های منصف و مقرون به صرفه همواره مناسب‌ترین قیمت‌ها را نیز به شما ارائه می‌دهند.

سایر خدمات دارسان :

 

نمونه کارهای روف گاردن :

روف گاردن در سنندج

روف گاردن در سنندج

روف گاردن در سنندج

روف گاردن در سنندج

روف گاردن

روف گاردن در سنندج

روف گاردن

    خانهدرباره ماپروژه هاتماس با ما